hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کهگیلویه و بویر احمد| تجلیل از 100 برگزیده جشنواره نوجوان سالم

کهگیلویه و بویر احمد| تجلیل از 100 برگزیده جشنواره نوجوان سالم

در هشتمین جشنواره نوجوان سالم از ۱۰۰ برگزیده استانی در یاسوج تجلیل شد.

به گزارش صداوسیما، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با اشاره به اینکه این تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم جشنواره با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد گفت: این جشنواره در قالب ارائه آثار عکس، مقاله، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه، ایده پردازی، نرم‌افزار چندرسانه‌ای، نقاشی، تئاتر و نمایش ویژه از سوی دانش‌آموزان و الگو و فنون برتر تدریس پیشگیری، تهیه محصولات کمک‌آموزشی پیشگیری و پروژه‌های ابتکاری و اقدام پژوهی از سوی فرهنگیان برپا شد. هادی زارع پور افزود: ۷ هزار و ۵۹۰ اثر از سوی دانش‌آموزان و فرهنگیان ارائه شد که ۳۷۲ اثر به دبیرخانه استانی راه یافت. او گفت: در سه بخش دانش‌آموزی متوسطه اول و دوم، دوره ابتدایی، فرهنگیان و خانواده‌ها ۱۰۰ اثر برتر انتخاب و از آنان تجلیل شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ادامه داد: پارسال ۴ هزار و ۶۱۰ اثر از مدارس به دبیرخانه شهرستانی ارسال شد که امسال نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است. معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان هم گفت: این جشنواره در موضوعات شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتار‌های پرخطر برگزار شد.

سید بهاءالدین ملک حسینی افزود: جشنواره نوجوان سالم در دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول و دوم برای دانش آموزان و ابتکارات برای فرهنگیان برگزار شد. او گفت: گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد و رفتار‌های پرخطر و آسیب‌های اجتماعی، شناسایی قابلیت و ظرفیت‌های مدارس و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی از ظرفیت‌های مهم این جشنواره است. ناصر رضایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز گفت: این جشنواره در سه محور پیشگیری از گرایش به استعمال دخانیات، پیشگیری از خشونت و پیشگیری از سوءمصرف مواد برگزار شد. ابراهیم رستار رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی هم گفت: معرفی دستاورد‌ها، ابتکارات پیشگیری و مراقبت در مدارس، معرفی الگو‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس، شناسایی الگو‌های موفق پیشگیری و مراقبت کودکان و نوجوانان از اهداف این جشنواره است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد